Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Sale na wesela - skąd pozyskiwać klientów? 6 sposobów

Napisany przez --, dnia 2019-11-26 13:37:52

Sale na wesela powstają jak grzyby po deszczu. I nie ma co się dziwić, bo jest to bardzo dobry pomysł na biznes. Organizacja wesela z roku na rok staje się coraz droższa, podobnie jest z wynajęciem sali weselnej.

Jak zatem pozyskać pierwsze rezerwacje sali weselnej, gdy dopiero startujemy z jej otwarciem? Zacznijmy od darmowych, ale skutecznych sposobów. W dalszej części poradnika przejdziemy do płatnych rozwiązań.


1. Mapa Google

Założenie mapki Google to idealne miejsce do promowania biznesu lokalnego, a takim niewątpliwie jest sala weselna. Co więcej założenie takiej mapki jest całkowicie bezpłatne. Czy to gwarantuje nam już klientów? Nie do końca. Aby w pełni wykorzystać jej potencjał całkowicie uzupełnij mapkę Google, począwszy od nazwy firmy z uwzględnieniem słowa kluczowego, np: Sala weselna Chrobry. Uzupełniając adres mapki z lokalizacją będziesz mógł wyświetlić swoją salę weselną w wyszukiwarce Google, gdy ktoś wpisze zapytanie sala weselna Lublin. Ważną czynnością w zwiększeniu zaufania Google do Twojej mapki jest pozyskiwanie pozytywnych opinii. Dla pierwszych klientów za napisanie pozytywnej opinii możesz udzielić rabatu. To inwestycja długoterminowa, która jest opłacalna.


2. Media społecznościowe

Warto być aktywnym na Facebooku oraz w innych mediach społecznościowych. Możesz korzystać także z reklamy płatnej w tych mediach. Za pozwoleniem młodej pary możesz nagrywać wybrane śmieszne urywki na weselach wraz logiem i kontaktem, a filmy publikować w serwisie YouTube, które są najlepszą i darmową platformą promocji wideo. Pozwoli Ci to uatrakcyjnić swoją ofertę i pokazać wizualnie salę weselną od środka dla potencjalnych klientów.


3. Ogłoszenia lokalne

To co działa w tej branży to Gumtree, a także ogłoszenia lokalne. Jeżeli podczas wstawiania ogłoszenia jest tam możliwość przemycenia linka do strony internetowej sali weselnej, to warto o tym pamiętać. Dobrze to wpływa na pozycjonowanie stron o czym będzie w dalszej części tego poradnika.


4. Fora internetowe

Warto spróbować for internetowych dla kobiet. Z pewnością istnieją tam pozakładane wątki w tym temacie. Jest to idealne miejsce, aby podzielić się swoją ofertą i umieścić link do swojej strony www.


5. Pozycjonowanie strony sali weselnej

Strona internetowa sali weselnej to obok mapki Google kolejny sposób na pozycjonowanie lokalnych fraz kluczowych. Z pewnością słowa kluczowe poniżej wpisane w pole wyszukiwarki Google będą generować klientów do sali weselnej w Lublinie, jeżeli strona będzie wysoko w Google.

Są to frazy:

  • sala weselna lublin

  • domy weselne lublin

  • wesela lublin

 

pozycjonowanie stron www

 

Frazy z nazwą miasta są nadal dosyć łatwe w pozycjonowaniu. Uruchamiając bloga możemy opisywać najpiękniejsze miejsca na wesela w lublinie i okolicach, promując dodatkowo własny dom weselny i pozycjonując się na kolejne słowa kluczowe.

Dzięki pozycjonowaniu regionalnemu istnieje bardzo realne prawdopodobieństwo, że konkurencja zostanie wyprzedzona, a tym samym zapełnisz terminy rezerwacjami klientów. Wracając jeszcze do mapki Google - pamiętaj, aby tam osadzić także link do strony www.

Mocne linki SEO są skuteczne w pozycjonowaniu stron i w dosyć szybkim czasie możemy zdobyć pierwsze miejsca w Google - zważywszy, że konkurencja w tej branży jest zwykle niska (w niektórych miastach wręcz znikoma).

Zwykle więc koszty pozycjonowania strony nie będą wysokie.

 

Przy wyborze agencji SEO do współpracy należy jednak uważać na usługi przesadnie taniego pozycjonowania, o czym mówi Paweł Duda - specjalista ds. pozycjonowania stron w agencji Projekt Marketing.

 

 

 


6. Reklama Google ADS

Google ADS polega na reklamie w wyszukiwarce Google pod słowa kluczowe, np: sala weselna lublin. Jednak w przypadku tej usługi płacimy Google za każde kliknięcie.

Dzięki temu startując z nową stroną internetową możemy natychmiast pojawić się w wyszukiwarce Google na pierwszej stronie i dotrzeć do pierwszych klientów. W przypadku pozycjonowania płacimy agencji SEO za wypracowanie wysokich pozycji fraz kluczowych, które mogą utrzymać się wysoko w Google przez długi okres czasu nawet po zakończeniu współpracy z firmą pozycjonerska. W przypadku Google ADS musimy płacić za każde kliknięcie, co długofalowo będzie generowało stałe koszty.

Dobrym rozwiązaniem jest, aby wraz ze startem strony internetowej sali weselnej uruchomić reklamę Google ADS pod najlepsze frazy kluczowe. Równolegle dobrze jest uruchomić usługę pozycjonowania stron, aby po kilku miesiącach strona mogła w sposób naturalny zdobyć pierwsze miejsca w Google. A tym samym finalnie będziemy mogli rozważyć rezygnację z reklamy Google ADS na korzyść pozycjonowania.

 

 

 



Użyte tagi: reklama, promocja, klient, wesele

Zobacz także:

Komentuj:

Lokale weselne | Sale weselne | Artykuły i Poradniki | Partnerzy | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.