Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Organizacja wesela w hotelu – logistyczny plan działania

Napisany przez WP, dnia 2015-01-19 15:42:27

Ślub to jeden z najpiękniejszych dni w życiu, o którym marzy prawie każda mała dziewczynka. Nic więc dziwnego, że każda przyszła panna młoda chce, by był magiczny i wyjątkowy, aby mieć co wspominać do końca życia. Im jednak bliższy termin, tym większe napięcie związane z przygotowaniami, emocje zaczynają brać górę... a trzeba przecież jakoś zapanować nad organizacją wesela.

Piękna suknia ślubna, dostojny garnitur, oryginalne zaproszenia i jedyna w swoim rodzaju lista granych utworów – wszystkie dodatki masz już zaplanowane w najdrobniejszych szczegółach. I choć są one niezwykle istotne, ważne jest również miejsce, w którym ta piękna uroczystość się odbędzie. Organizacja wesela w hotelu jest prostym i przyjemnym zadaniem, dzięki któremu możesz wykreować niezapomnianą i logiczne poukładaną oprawę, która nie zawiedzie w tym najważniejszym dniu w twoim życiu. Bardzo dobrym miejscem jest www.hoteltwardowski.pl w Poznaniu.

Rok przed ślubem

Elementem kluczowym jest zarezerwowanie terminu. Pierwszym miejscem, do którego powinnaś się udać jest kościół (lub Urząd Stanu Cywilnego), a następnie restauracja. Rezerwując termin warto rozważyć od razu opcję noclegu dla gości – wielu z nich przyjedzie przecież z poza miejscowości, w której organizowana jest zabawa. Dobrym miejscem na przyjęcie będzie zatem hotel z salą weselną – upieczesz dwie pieczenie przy jednym ogniu i będziesz mieć pewność, że wszystko zostanie dopilnowane i dopięte na ostatni guzik. – Coraz więcej hoteli decyduje się na tego rodzaju przedsięwzięcia. Organizacja wesela w hotelu wiąże się bowiem z wygodą dla pary młodej i zwiększonym oraz pewnym zyskiem dla właściciela – dodaje pracownik Hotelu Twardowskiego w Poznaniu.

Dwa miesiące przed ślubem

Kiedy znamy już kompletną listę gości, możemy potwierdzić rezerwację miejsc noclegowych oraz ilość nakryć na weselnym stole. Jeśli okaże się, że liczba gości odrobinę się powiększy, hotel nie będzie miał problemu z dostawieniem dodatkowego talerza czy dostawki w pokoju. Przy tej okazji warto zaplanować rozkład gości na pokoje i przewidzieć ewentualne posiłki dla tych, którzy przyjadą z daleka, a więc na przykład dzień wcześniej. Dzięki takiemu zabiegowi organizacja wesela w hotelu wydaje się być dziecinnie prosta. Możecie też przemyśleć kwestię nocy poślubnej i tego, czy spędzacie ją w specjalnym apartamencie dla nowożeńców, czy we własnej sypialni, z dala od gości weselnych.

Na miesiąc przed

Kolejną istotną sprawą jest usadzenie gości przy stołach. To najwłaściwszy moment - wiecie już kto przyjedzie na wasze wesele, jaka będzie dekoracja sali i rozstawienie stołów. Rozpiszcie sobie dokładny plan i przygotujcie imienne wizytówki. Zaoszczędzi wam to niepotrzebnego zamieszania na starcie imprezy.

Użyte tagi: Hotel Twardowski, sale weselne w Poznaniu, ślub w Poznaniu

Komentuj:

Lokale weselne | Sale weselne | Artykuły i Poradniki | Partnerzy | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.